لیزر درمانی است بدون درد و ترس. نور تقویت شده‌ای است که به شکل پرتوهای هم راستای بسیار باریک با طول موج مشخص تابیده می‌شود. درد، تورم، خونریزی به حداقل میرسد و ترمیم زخم تسریع می یابد. دندان پزشکی تابان با در دست داشتن لیزر، این تکنولوژی روز دنیا می تواند به همه افرادی که مایل به استفاده از این نوع درمان هستند، خدمت رسانی کند.

لیزر نور تقویت شده‌ای است که به شکل پرتوهای هم راستای بسیار باریک با طول موج مشخص تابیده می‌شود. کاربردهای لیزر در دندان‌پزشکی شامل تشخیص پوسیدگی و جرم، درمان حساسیت های دندانی، برداشت پوسیدگی، جراحی بافت نرم، سفید کردن دندان‌ها، درمان ریشه، ترمیم دندان و درمان آفت و تبخال است.

یکی از مشکلاتی که برخی افراد در مراجعه به دندان پزشکی از آن یاد می کنند، درد ها و تورم های بعد از جراحی و ترمیم دندان هاست. صدا و لرزش توربین ها نیز برای عده ای دیگر هراس آور است. گاهی هم افراد تحمل خونریزی های پس از جراحی برایشان دشوار است. اگر از این گروه افراد هستید، درمان با لیزر می تواند نگرانی های شما را برطرف کند. افرادی که از اعمال دندان پزشکی هراس دارند و صدای توربین آنها را آزار می دهد و همچنین بیمارانی که می خواهند درد کمتری را تحمل کنند، دچار التهاب و جای زخم نباشند و یا بیماران مبتلا به دیابت می توانند از لیزرهای مورد استفاده در دندان پزشکی بهره ببرند، زیرا این تکنولوژی می تواند با مکانیسم های گوناگون بافت نرم را برش دهند و لیزرها با نفوذ به بافت نرم علاوه بر ایجاد برش، گیرنده های درد را مهار کنند و باعث انسداد عروق خونی شوند. به همین دلیل احساس درد در این بیماران بسیار کم است. این روش برای بیماران دیابتی نیز مناسب است زیرا استفاده از لیزرهای بافت نرم باعث تسریع ترمیم زخم می شود در نتیجه ناراحتی و میزان تورم پس از عمل نیز بسیار کمتر است.

دندان پزشکی تابان با در دست داشتن لیزر، این تکنولوژی روز دنیا و با حضور دندان پزشکان متخصص می تواند به همه افرادی که مایل به استفاده از این نوع درمان هستند، خدمت رسانی کند، خصوصاً به افراد دیابتی که ترجیحشان بر درمان های بدون جراحت و التهاب است.

خدمات دندانپزشکی: