جراحی فک و صورت

جراحی فک و صورت به درمان بیماری ها، آسیب ها و نقصان فک و صورت و دهان می پردازد. این جراحی ها می بایست به موقع و توسط پزشک متخصص انجام پذیرد تا از عواقب و صدمات جدی بیماری های فک و صورت جلوگیری شود. این خدمات در کلینیک تخصصی دندان پزشکی تابان با بالاترین کیفیت تحت استریلیزاسیون کامل تـوسط بهترین متخصصان با کمترین احساس درد و ناراحتی و با مناسب ترین هزینه انـجام می گیرد.

جراحی فک و صورت به درمان بیماری ها، آسیب ها و نقصان فک و صورت و دهان می پردازد که شامل بافت سخت و استخوانی و بافت های نرم می شود. دندان پزشکان متخصص با سپری کردن دوره های طولانی مدت تخصصی، توانایی جراحی های گوناگون فک و صورت را دارا می باشند که بخشی از آنها قابلیت اعمال شدن در کلینیک را دارند مانند کشیدن دندان ها و ریشه های باقیمانده و عفونی، درآوردن دندان های عقل نهفته و نیمه نهفته، درآوردن سایر دندان های نهفته، درآوردن کیست ها و تومورهای داخل فکین، بازسازی استخوان تحلیل رفته فک و کاشت ایمپلنت، ترمیم برخی از ضایعات استخوانی کوچک یا بزرگ، جراحـی قطع ریـشه دندان های ضایعه دار.

هر فردی ممکن است به یکی از درمان های یاد شده نیازمند باشد که می بایست با مراجعه به دندان پزشک متخصص جراحی فک و صورت نسبت به انجام آن اقدام کند. بسیار مهم است که این جراحی ها به موقع و توسط پزشک متخصص و متبحر انجام پذیرد تا از عواقب و صدمات جدی بیماری های فک و صورت جلوگیری شود.

جراحی فک و صورت در کلینیک تخصصی دندان پزشکی تابان با بالاترین کیفیت تحت استریلیزاسیون کامل تـوسط بهترین متخصصان با کمترین احساس درد و ناراحتی و با مناسب ترین هزینه انـجام می گیرد. همچنین با استفاده از بروزترین دستگاه ها و تجهیزات دندان پزشکی مانند لیزرهای جراحی می توان بدون درد و خونریزی و بدون نیاز به بخیه، یکسری از جراحی های مورد نیاز را اعمال کرد.